Število igralcev: 2 do 4

Potrebujemo:

- igralno ploščo,

- igralne karte 1, 2, 3: z igro osvoji znanje tudi ti – namesto kocke,

- po 4 figurice ene barve za vsakega igralca (in po želji dodatek figuricam).

 

PRVO IN NAJPOMEMBNEJŠE PRAVILO (skupno vsem igram)

Vsak igralec MORA vsebino vsake karte, ki jo odpre, NA GLAS PREBRATI. Torej prebere številko, račun ali uporabno nalogo, pri zadnjih dveh PA PODA tudi REŠITEV.

 

NASVET

20 kart z uporabnimi nalogami sprva izločite. Ko vsi igralci usvojijo in utrdijo strategijo igre, jih dodajte med karte. Starejši mlajših igralcev najprej preberite posamezno nalogo in skupaj poiščite pot, ki vodi do pravilne rešitve.

 

KARTE Z OKVIRČKI

Zapisev z nagradami za pravilno rešitev in s kaznijo za napačno (na osmih kartah z računi) se pri igri Sovica, ne jezi se! NE UPOŠTEVA!

 

POSEBNE KARTE predstavljajo naslednje vrednosti:

  

JOKER 1 - 5 je vreden od 1 do 5, JOKER 6 - 10 je vreden od 6 do 10 - igralci mu sami določijo vrednost.

    

JEŽEK +2 je vreden 2.

   

JEŽEK +3 je vreden 3.

 

MEDVED: Če igralec odpre karto MEDVED, mora preskočiti en krog. Njegove figurice ostanejo na trenutnem mestu.

 

PRIPRAVA NA IGRO

Igralci postavijo po eno figurico na prvo, izhodiščno polje (na fotografiji označeno z rdečo puščico) svoje živali na igralni plošči, preostale figurice pa na označena mesta v ‘hiši’. Vse karte se položi ob igralno ploščo s hrbtno stranjo navzgor.

POTEK IGRE

1. Igralec vzame karto, jo prebere ter za račun ali uporabno nalogo poda tudi rezultat. Če karte ne prebere, krog ‘odspi’.

2. POMIKANJE FIGURIC:

Karta s številko: Igralec se pomakne naprej za vrednost števila.

Karta z računom: Igralec se za pravilen rezultat premakne naprej za toliko polj, kot narekuje STRANSKI NAPIS, za napačnega pa za toliko polj nazaj.

Karta z uporabno nalogo: Igralec se za pravilno rešitev premakne naprej za vrednost rešitve oz. za toliko nazaj, če je rešitev napačna.

Karto nato odloži na kupček uporabljenih kart poleg zaprtega. Ko na slednjem zmanjka kart, se kupček uporabljenih kart premeša in se jih vrne v igro.

Zbijanje:

Kadar se igralec s figurico pomakne na polje, ki je že zasedeno s figurico drugega igralca, slednjo zbije oziroma premakne na njeno izhodiščno polje, če je prazno, sicer pa nazaj v ‘hišo’, kjer čakajo na igro neakivne figurice.

 

Aktivacija figurice:

Prvo figurico igralec na začetku igre postavi na izhodiščno polje svoje živali, naslednjo pa lahko postavi na to polje, kadar se izprazni in je na vrsti – takrat ne vzame nobene karte, z igro pa nadaljuje naslednji igralec. Igralec ima lahko na igralni plošči aktivnih več figuric hkrati.

 

Dostop do cilja:

Tudi v cilju se lahko igralec pomakne naprej le za toliko polj, kot je vrednost rezultata karte ali odprte samostojne številke. Če bi se moral igralec premakniti za 2 polji, odprta karta pa narekuje pomik za več polj, mora počakati na naslednjo ustrezno karto.

 

Zmaga igralec, ki prvi spravi vse figurice do cilja. Igralci nadaljujejo igro, dokler ne ostane en sam, ki mu še ni uspelo poskrbeti za ‘zalogo hrane’ svojega gozdnega prijatelja.

 

DODATEK K FIGURICAM:

Kompletu so poleg osnovnih figuric priložene še papirnate figurice v podobi živali in njihove hrane, skupaj z navodili, kako jih pripraviti za igro, lahko pa ste kreativni in izdelate tudi svoje papirnate junake.