Glasovalna številka: P104

Gal Žunko, Neli Žunko, Maja Ž. Fridauer, Jaša Jakob Jerenec, Lara Greifoner, Anže Kvas

PRIGODE Z DRAVSKEGA POLJA

OŠ Cirkovce

 

Instakmet ni običajen kmet, prav poseben je. Vodi veliko kmetijo pa še tajni agent in profesionalni dirkač je. Delo mu vzame toliko časa, da le redko skoči v trgovino ali poklepeta s prijatelji, časa zmanjka celo za aktivnost na družabnih omrežjih. Na njegovo srečo in žalost pa je vse to le v virtualnem svetu.

Za nekatere je pravi car, za koga drugega pa le računalniški frik. V resnici pa je to le zmeden model s skuštranimi lasmi, kapo na glavi, slušalkami okrog vratu, oblači le raztrgane kavbojke in obuva olstarke. No, tak pač je in bo po vsej verjetnosti ostal.

 Od celodnevnega buljenja v ekran ni imel koristi, zato je začel služiti denar -  ne v igricah, ampak v realnosti! Denar se je začel obračati. Njegovo premoženje je hitro rastlo in vzbujalo ljubosumje konkurence. Mnogi so zaradi njega in njegovih rezultatov v igrah odnehali.

 Edina, ki ni odnehala, je bila Četbaba. Predstavljala mu je hudo konkurenco. Tudi njej igrice pomenijo smisel življenja. Drugače pa je bolj ali manj hipsterka, ki ne pozna miru, poraz pa prenese tako kot izpad elektrike- slabo torej.

Njuni boji so zanimali mnoge navdušence nad igricami. Oba sta v tem videla priložnost za še večjo slavo, zato sta začela videe igranja objavljati na spletu. Poleg igric sta zdaj tekmovala tudi v lajkih, ogledih in še v čem. Instakmet je od tedaj poleg virtualne koruze in krav gojil tudi všečke, a ne tako dobro kot Četbaba, ki se je osredotočala le še v to.

Ljubosumje je naraščalo, s tem pa tudi napetost in kaj sledi? Konec zagotovo ne.

 

Instakmet v hekerskih bojih premaga Četbabo, ki pa poraza ne more sprejeti, zato se poveže s kriminalci in kar kmalu se pojavijo grožnje.

 

»Takoj mi izdaj profile vseh iger, sicer boš obžaloval. Opazujem te.«

Zaradi groženj in neprijetnosti se Instakmet odloči, da se preseli na podeželje.

Po dolgem razmisleku se odloči za vas Cirkovce, vendar pa je zelo razočaran, ker v vasi ne more dobiti zemljišča.  Na srečo pa kupi parcelo v sosednji vasi – v Jablanah. In če mislite, da je tam polno jablan, se motite. Tam so le slavne jablanske češnje in dve vaški lipi.

Navdušen se preseli na podeželje in tam ponovno zapluje v računalniške vode. Njegov novi projekt je Twit-farma, igrica, ki predstavlja podeželsko življenje.

Ko izve, da se vas Jablane deli na Zgornje in Spodnje Jablane, ne more ugotoviti, v katerih živi, katerim pripada, zato ubere srednjo pot. Pred  njegovo hišo postavi tablo SREDNJE JABLANE.

Zaradi kritike njegove igre Twit-farma, se odloči, da se s kmetijstvom spozna »v živo«.

Kupi nekaj živali, ki dobijo za podeželsko okolje nenavadna imena: pes Heštek, ovca Fejsica, konj Emodži, koza Afna in petelin Wifi.

Med spoznavanjem resničnega sveta pa ga zadane Amorjeva puščica. Zaljubi se v čedno dekle, vendar pa  težave s komunikacijo. Končno se le opogumi in dekle povabi na zmenek.

Počasi začenja spoznavati resnični svet in kar kmalu postane virtualni svet  njegova preteklost.

 

SLOVAR

Instakmet- kmet, ki vodi virtualno kmetijo

Četbaba- dekle, ki večino časa preživi za računalnikom

Twit- farma- virtualna kmetija